Livin' Luxe
S5, E11: RV builder Luxe creates a five-star experience in a fifth-wheel package for a couple looking for the perfect vacation getaway. Plus, a clam-shell trailer, a school bus/tiny home mashup and a vintage trailer turned '50s diner.