Lizzie Borden
S1, E1: When new evidence comes to light, former U.S. Navy veteran turned private investigator Jennifer Marshall and paranormal medium Stephanie Bingham head to Massachusetts to investigate one of America's most infamous cases -- the Lizzie Borden murders.