Mysteries Decoded
Lizzie Borden
When new evidence comes to light, Jennifer and paranormal medium Stephanie Bingham investigate The Lizzie Borden murders.
In response to a call to storm Area 51, US Navy veteran turned private investigator Jennifer Marshall and Ufologist Ryan Sprague investigate what sparked this viral movement.
Private investigator Jennifer Marshall and US Navy veteran Jordan Hunter investigate claims that a vortex for supernatural forces has caused ships and planes to vanish.
Jennifer Marshall teams up with journalist Sarah Lyons to investigate the centuries old mystery of the Salem Witch Trials.