Locked Out
S3, E5: Tensions run high as Alice and Tess uncover the lies in their relationships and awkward circumstances leave Shane with nowhere to run. Dani lives her romcom fantasy with a sexy stranger until she discovers some serious baggage that threatens Sophie and Finley’s newfound trust. Meanwhile, Micah and Maribel struggle to take the first step into parenthood as Angie helps her roommate through a sticky situation.