Logan's Oldsmobile Cutlass Supreme
S1, E3: Logan's '86 Oldsmobile Cutlass Supreme is smashed up, broken, full of dents and contains enough remnants of fast food to feed a small country. Currently in business school, 20-year-old Logan needs a ride that means business.