Lolly Comes to Town
S1, E13: Mitzi, Alice and Archie are down at the water hole when they hear a heavenly sound: the tinkling tune from an ice-cream van approaching. It's Lolly, the ice-cream vendor. Everyone is very excited. As Lolly goes to serve out the ice cream, she realises that something's wrong - the ice cream is melting!