Long Lost
S12, E18: A local celebrity asks Frank to make an exception to the NYPD age limit; an encounter with an old rival leads Erin to look into an alleged wrongful conviction; Jamie is torn over whether to report a sergeant; Danny and Baez look for an abducted kid.