Longshot
S3, E12: Longshot, rebel from another world, tumbles into this world with no memory. It turns out that Longshot is on the run from Mojo, a maniacal inter-dimensional TV executive. Mojo uses Jubilee as a 'prize' to lure Longshot and the X-Men into a deadly contest which Mojo broadcasts 'live' to raise ratings. The X-Men eventually defeat Mojo.