Lonzo Ball vs. T-Pain and Kevin Smith vs. Jason Mews
S3, E4: One of basketball's hottest stars Lonzo Ball tries to dunk on the king of autotune T-Pain. Then friends become foes as a slimmed down Kevin Smith goes head-to-head with Jason Mewes. Jay and Silent Bob will never be the same!