Сезон 6, серия 19: After a sudden snow storm, Everest cares for a white wolf cub as they work together to help the PAW Patrol find them. Famous wrong-way explorer, Travelling Travis, accidentally takes Chickaletta to the North Pole where they run into... crocodiles?