Lost and Found
S4, E5: When Danny and Baez suspect a little girl might be the victim of a kidnapping, the girl's mother denies it, but her story doesn't add up. Meanwhile, Frank pays a visit to a priest, a counselor to the NYPD, who was arrested on a DUI charge.