Trailblazers Lost in the Jungle
S1, E4: As mission time runs out, Shaun and team come under volcanic fire in Ecuador. Gary must stop down when Bat Expert Rob goes missing in the jungle. Rookie Trailblazer Chris must rethink how to catch a caiman when fear takes over his scientists.