Lost Love
S1, E3: Bette prepares for an important mayoral debate. Alice lands a huge guest and encourages Nat to branch out. Shane visits a bar and gets embroiled in the lives of two of its employees. Dani and Sophie's families clash, Micah is unsure of where he stands with his crush, and a budding relationship forces Finley to confront some complicated aspects of her past.