Lost Quintet
S1, E14: While attempting to restore power to the fortress, Shannon and Pacifica are stopped by the Dragoons, and only Pacifica can save her brother from being brainwashed. Meanwhile, the Royal Forces of Leinwan hear word of Scarlet’s advances.