S1, E7: After being separated from their families, two members of the feuding Rosa and Correa clans have a chance encounter. The Outsiders trek up the mountain to hunt wild sheep. The Blood Clan suffers the wrath of an angry sow on their quest to catch the ghost boar. Meanwhile, the Cowboy Clan ropes a boar, but their dog suffers a serious injury.