Louder Than A Bomb
S3, E16: Andy becomes suspicious of the circumstances surrounding her mother's death; the crew works to evacuate a doctor from Pac-North hospital and find themselves in a life-threatening situation; Sullivan undergoes surgery for his chronic leg pain.