Love & Basketball
S2, E5: Liv, Detective Babineaux and Ravi investigate the mysterious death of a youth basketball coach. Liv, who is currently consumed with the brain of an overzealous coach, gives Major a much-needed pep talk. Meanwhile, things get a little crazy when Blaine and Ravi are forced to work together to recreate the cure. Lastly, Detective Babineaux receives a surprise visit from Suzuki's widow, Helen (recurring guest star Carmen Moore — Blackstone, Supernatural).