Love & Monsters
S2, E10: An ordinary man called Elton becomes obsessed with the Doctor and Rose and their mysterious blue box. But when Elton’s investigations bring him to the attention of the enigmatic, cold and powerful Victor Kennedy, his harmless hobby suddenly plunges him into a living nightmare.