Love Hurts
S1, E8: The NCIS team investigates the murder of a Petty Officer found in a Mardi Gras float storage facility with an engagement ring and proposal plan in hand. However, the case takes a mysterious turn when the team is unable to locate his supposed long-term girlfriend.