Love Under the Big Top
S5, E5: Dorothy is in a serious relationship with a lawyer and jumps to the conclusion that he's on the verge of proposing. However, his announcement is a shocker: he's leaving law to become a circus clown. Meanwhile, Rose and Blanche put together a protest to save some dolphins.