Luck be a Lady
S2, E3: Bette’s passion is ignited at work while Angie receives some big news that complicates things at home. Shane and Tess’s business venture doesn’t go as planned and Alice resists facing the truth of her situation with Nat. Meanwhile, Finley, Sophie and Dani all struggle to adjust to their new normal as Micah leans on Maribel for support when he starts a new job.