Lucky
S1, E1: Benny Scanlon arrives at Yates and makes fast friends with Carmen at Orientation. Will Benny and Carmen be more than friends? Or will the fact that he’s totally… you know… get in the way? His sister Grace hooks him up with unflavored vodka for his pregame, while her boyfriend, Peter, imparts sage senior bro wisdom: get laid day one or suffer the consequences. The stakes couldn’t be higher tbh.