Lyla Alone
시즌 1, 에피소드 4: While NIXIE and SIRENA discover shopping, LYLA looks for ZAC at The Ocean Café. When a waitress accidentally spills a drink on LYLA, she rushes to the cool room - just before secretly transforming into a mermaid!