Ma lalo o ka 'ili
S4, E17: Five-0 aims to uncovers the sordid truth when a girl is taken from her home and her father is shot in the process. Meanwhile, Danny tries to get his parents back together and Jerry deciphers a code he found on the bottom of McGarrett's champ box. Melanie Griffith and Jorge Garcia return and Tom Berenger guest stars.