Mac & Dennis: Manhunters
S4, E1: After Dee and Charlie mistakenly eat some of Frank's human meat, they develop an unsatisfiable cannibalistic hunger. Meanwhile, Mac and Dennis take hunting for sport to the next level when they set their sights on Rickety Cricket.