Made a Wrong Turn
Сезон 4, серия 2: When a call comes in reporting a car being stripped, Burgess (Marina Squerciati) and Tay (guest star Li Jun Li) respond and discover a badly beaten young man and his fiancé missing. Fearing a public relations nightmare Voight (Jason Beghe) and the team are on their best behavior as they search for answers and the missing woman. At the same time, Lindsay (Sophia Bush) surprises Halsted (Jesse Lee Soffer) with a big question. Commander Fogel (guest star Ian Bedford) berates Platt for going over his head to have Tay assigned to District 21.