Madonna: The Unauthorized Rusical
S12, E7: Safe queens settle and discuss the past week's conflicts. One queen confronts another over a shady comment and causes a commotion. U.S. Representative Alexandria Ocasio-Cortez stops by to discuss the politics of drag.