Guy's Ultimate Game Night Magic and Mayhem
S1, E9: Magic duo Penn and Teller appear in Guy Fieri's Flavortown Lounge to face off against personality extraordinaire Carson Kressley and comedian Matt Iseman for a night of unbelievable food games and raising money for charity.