Makaukau 'oe e Pa'ani?
Сезон 7, серия 1: When the bodies of two serial killers are found on Five-0 property with chess pieces in their mouths, McGarrett and the team hunt for a vigilante as fear grows that tourists aren't safe in Hawaii. Rosalind Chao guest stars as Governor Keiko Mahoe.