S11, E13: With the season more than half over, experience and youth battle it out for bluefin tuna. Young cousins on Hard Merchandise are out to prove their abilities. While ‘Father Tuna’ on Moonshine turns a greenhorn into a quick learner. But, as seasoned father figures pass down winning techniques, will the reliable rod on Dot Com and the underdogs on Time Flies be able to keep their leads?