Making Ends Meat
S1, E11: It's every man for himself when two amateur chefs must butcher and cook from an entire side of beef with the help of Top Chef alums, Tiffany Derry and Jen Carroll. Judges Gail Simmons, Isaac Toups and Richard Blais decide who will be the last man standing in this steak and potatoes challenge.