S1, E8: Tyler invites his former co-star Hannah Brown to help design his neighbor’s primary suite. As Mom’s house speeds toward completion, Tyler focuses on creating the backyard entertaining paradise she always wanted. An open house shows off the stunning results for all friends and family. Life and laughter have returned to Mom’s house.