Making Over Minden
S1, E6: Page Turner, Carmine Sabatella, Mike Pyle and Russell Holmes bring Minden, Louisiana, together with a community center that honors the past. Then, they refresh a restaurant that helps women make a fresh start and create more space for two local mentors.