Making the Band
시즌 3, 에피소드 19: It’s a “My Name is Earl” reunion as the Chances throw a birthday party for Hope. Jason Lee reprises his guest-star role as former rock star Smokey Floyd, and he is joined by guest stars Jaime Pressly, Ethan Suplee, Nadine Velazquez and Eddie Steeples as Natesville locals who all band together to save the party. Then, Sabrina is excited to introduce her new friend Rachel (guest star Hilary Duff) to the family, but Virginia and Burt are shocked when she turns out to be Jimmy’s ex-girlfriend who broke his heart as a teenager.