Making the Invisible Visible
Сезон 1, серия 3: Medics fight to save the lives of motorcyclist Vincent, who has been critically injured on a country road; 77-year-old Gudrun, who is rushed to hospital with a suspected stroke; and Ben, a young tree surgeon who has fallen 20 feet onto the pavement.