Family Law Mama Don't Preach
S1, E4: Gay teenager Aaron comes to the firm, seeking to be emancipated from his parents. Initially skeptical of Aaron's reasons, the lawyers realize the severity of the situation when his parents force him into a "Pray Away the Gay" camp. To build their case and ensure Aaron's safety, the lawyers send Cecil, the firm's paralegal, to the camp undercover.