Man in the Arena
S1, E3: The Instructors send the remaining 15 participants to rescue a "downed pilot," an exercise designed to test the teamwork of the group as well as the leadership of a select few. The group also attempts to keep up with Instructor Haggerty as he leads the team on an unbelievable physical feat.