Man-Made Marvels
S7, E6: The vast beauty of America isn't evident only in its spacious skies, dramatic shores, and sweeping plains. It's also in its skyline towers, stunning monuments, and gravity-defying bridges. Join us on a soaring, swooping voyage across our nation's biggest, boldest, and most dazzling man-made projects. From The Statue of Liberty to Seattle's Space Needle and everything in between, these majestic structures stand as symbols of our creativity, give us glimpses of our changing ideas, and provide building blocks for our future.