Man vs. Beast
S3, E7: Animals are imbued with incredible abilities, like echo-location, super-sight. This time Stan is sending Daniel on a mission to find four people who claim they have the ability to match nature's superpowered animals. Ru Anting claims to have superpowered tear-ducts, that can shoot liquid even further than the deadly Spitting Cobra. Daniel heads to Vietnam, to put his claims to the test. Kie Willis claims to have a superhuman jump, that he says can match nature's most powerful jumpers, the leopard. Daniel investigates claims that Igor Zaripov could have jaws just as strong as one of nature's most powerful bites, the shark. Dan Goodwin, wants to climb the world’s tallest buildings like a human gecko, using nothing but sucker cups. Daniel watches Dan attempt one of South America's tallest buildings, that would even push a gecko's climbing skills to the limit.