Mana Pools & Chitake Spring
S1, E2: Kristina travels to the Mana Pools National Park with guide Craig van Zyl. They come across mating lions, have close encounters with bull elephants and canoe just meters away from imposing hippos and crocodiles on the mighty Zambezi River.