Manhunt
S2, E1: Eight hours after their escape from Fox River, Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi and C-Note are on the run for their lives as a vengeful Bellick leads the prison guards seeking to capture their escaped quarry; Dr. Sara is in critical condition from her overdose; Veronica finds herself a prisoner with Terrance; T-Bag tries to get the upper hand while fleeing from the authorities; and a new take-charge FBI investigator proves to be Scofield’s match.