Manic Munday
Сезон 1, серия 3: When Mickey Munday, a world-famous Irish snooker player, comes under pressure to rig the outcome of his game in the forthcoming championships, Murphy and Annie go undercover to protect his life and find the culprit when he arrives in London. The stakes are raised for Munday when his long-lost love and daughter reappear in his life.