Mao: China's Chairman of Death
Сезон 1, серия 5: Mao Zedong, Supreme Leader of Communist China for 30 years, is one of the 20th Century's most ruthless tyrants. His reign of cruelty and revenge, transforms him to a position of authority so great, his personality cult remains to this day.