Сезон 2, серия 5: Mahone takes a sudden interest in the “myth” of DB Cooper and receives a special delivery at FBI headquarters; Michael and Lincoln are determined to be the first to find the location of Westmoreland’s Double K ranch in Utah; T-Bag hopes his memory doesn’t fail him; C-Note has a bumpy train ride; Sucre races to Las Vegas to stop Maricruz’s wedding; Kellerman gets his foot in (Sara’s) door.