Maps and Legends
S1, E2: Picard begins investigating the mystery of Dahj as well as what her very existence means to the Federation. Without Starfleet's support, Picard is left leaning on others for help, including Dr. Agnes Jurati (Alison Pill) and an estranged former colleague, Raffi Musiker (Michelle Hurd). Meanwhile, hidden enemies are also interested in where Picard's search for the truth about Dahj will lead.