Marathon stage: surviving 48 hours in the desert
Сезон 1, серия 5: In a show that delves into the aftermath of Dakar Rally's most formidable test, we uncover the brutal 48-hour solo marathon stage through the story of first-time Dakar competitor Tobias Ebster.