In the Dust
Motivation, sacrifice and life-altering decisions
Meet exceptional people who've made life-altering decisions to race Dakar – walking away from jobs, spent life savings, planned meticulously for years and made sacrifices in pursuit of their dream.
Great battles: Carlos Sainz vs Nasser Al-Attiyah
In an electrifying showdown, Dakar Legends Nasser Al-Attiyah and Carlos Sainz join us in the heart of the camp to share a unique insight into their friendship and rivalry.
What's it like to go for glory against your brother at the world’s most challenging rally? Kevin and Luciano Benavides are on rival teams (KTM and Husqvarna). Do team orders overrule family ties?
In a show that delves into the aftermath of Dakar Rally's most formidable test, we uncover the brutal 48-hour solo marathon stage through the story of first-time Dakar competitor Tobias Ebster.
In the vast expanse of Dakar, finding your way from point A to point B becomes a huge challenge, a task that demands more than just a reliance on modern technology.