Driving Dirty
Explore the 50-year history of the Baja 1000, the world’s most gruelling off-road motorsports race, through the eyes of five teams preparing to take part in this legendary adventure.
Teams with Dreams
A pro racer, a hometown hero, a husband-and-wife team, a pair of sisters, and a total novice – meet five diverse teams preparing for the Baja 1000. They all have different motivations but only one goal: to try to win off-road racing's crown jewel.
With the start of the Baja 1000 just five days away, the teams are all in Ensenada, Mexico for the moment they've all been working toward. In the hours before the race starts something always goes wrong. Which teams can power through and overcome?