Marriage on the Rocks
S1, E1: When Susan, a wife and mother of two, dies from ingesting antifreeze and oxycodone, it's ruled a suicide. But her parents suspect that Susan's husband Brent is behind it. Can their attorney find enough evidence against their son-in-law to pursue a case?