A Deadly Dose
A DEADLY DOSE investigates the death of Las Vegas Attorney Susan Winters. Although a cursory police investigation concluded that Susan killed herself by drinking antifreeze, Susan's parents are convinced that their daughter was murdered in cold blood by her husband, Brent Dennis.
Marriage on the Rocks
When Susan, a wife and mother of two, dies from ingesting antifreeze and oxycodone, it's ruled a suicide. But her parents suspect that Susan's husband Brent is behind it. Can their attorney find enough evidence against their son-in-law to pursue a case?
In the wake of Brent's fiery deposition, new witnesses emerge that paint Susan as suicidal. Tony's team soon believes that the missing family computer holds the key to the case. Can they find enough evidence without it to implicate Brent in Susan's death?